Citirea Corecta a Anvelopelor


Atunci cand sunteti in cautarea unor anvelope, pentru a alege cat mai corect, este necesar sa stiti cum sa le cititi, pentru ca toate simbolurile de pe flanc inseamna cate ceva, important pentru masina pe care va fi echipata: Tipul anvelopei, pentru autoturisme trebuie sa aiba inscriptionat un P. Constructia este indicata printr-un R si simbolizeaza faptul ca anvelopa este una radiala. Simbolul ECE inseamna ca anvelopa este conforma standardelor Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite privind anvelopele. Literele TWI indica limita de uzura a benzii de rulare care in majoritatea cazurilor trebuie sa fie de minim 1,6 mm. In ceea ce priveste clasa de viteza aceasta este si ea imprimanta pe flanc si este reprezentata printr-o litera: de exemplu V inseamna ca puteti merge cu maxim 240 km/h, insa dvs. va trebui sa cumparati o anvelopa din clasa de viteza compatibila cu autovehiculul, mentionata in cartea masinii.

Indicii trecuti cu cifre mai mari/vizibile pe flanc reprezinta, de la stanga la dreapta, urmatoarele: Latimea anvelopei in milimetri masurata de la un flanc la altul, raportul nominal de aspect, adica raportul dintre sectiunea transversala si latimea anvelopei si diametrul rotii in inchi. Alte date aflate tot pe flanc cu litere si cifre mari, de care trebuie sa mai tineti cont atunci cand alegeti sunt cele legate de indicele de sarcina. Acesta arata capacitatea maxima de incarcare si trebuie ales si el, la fel ca si clasa de viteza conform specificatiilor din cartea masinii. Studiati cu atentie toate datele si tineti minte ca intotdeauna anvelopele noi trebuie sa fie cat mai apropiate, daca nu aceleasi, cu cele cu care masina a fost echipata din fabrica, caci numai asa ea poate circula in siguranta si poate oferi soferului o manevrabilitate facila.

Curbe de Sacrificiu pentru Români - Sfarsit


Scutirea de impozitare a dividendelor care vor fi reinvestite si care conduc la crearea de noi locuri de munca; Achitarea obligatiilor în termen de maxim 30 de zile de la data scadentei, de catre toate institutiile din administratia centrala si locala catre furnizori. Acest set de masuri va fi însotit de un mecanism de compensare în cadrul aceluiasi buget precum si de emiterea unui “certificat de garantare” de catre institutiile publice debitoare, pentru asigurarea finantarii de catre institutiile bancare; Capitalizarea CEC-BANK, marind astfel resursele de creditare utilizate la finantarea cu prioritate a IMM-urilor; Capitalizarea EXIMBANK, pentru promovarea exporturilor si diversificarea instrumentelor de asigurare si garantare a operatiunilor de export; Capitalizarea Fondului National de Garantare a IMM-urilor; Aplicarea unui program de sustinere a pietei de capital; Instituirea, în colaborare cu Banca Nationala a României (BNR), a unui mecanism de atragere, prin sistemul bancar românesc, de linii de finantare si dezvoltare de la institutiile financiare internationale cu destinatia creditarii întreprinderilor mici si mijlocii; Asumarea angajamentului politic ca totalul cheltuielilor de investitii sa fie mai mare decât deficitul bugetului consolidat. Astfel va exista garantia ca împrumuturile sunt îndreptate exclusiv catre investitii, creând si resursele de rambursare a lor. Cresterea deficitului bugetar; acesta se va face exclusiv pentru: investitii publice în infrastructura, cofinantarea fondurilor europene, parteneriat public privat, capitalizarea institutiilor financiare ale statului, a fondurilor de garantare, îmbunatatirea managementului IMM-urilor, acordarea ajutorului de stat pentru mari proiecte investitionale.